perjantai 27. marraskuuta 2015

SANNI - Finlandia-klubi Lahti 21.11.2015


Pitkästä aikaa taas kirjoittelen, mutta kiireiden takia en oo kerennyt kirjoitella. Mutta eiköhän mennä itse asiaan, josta tulin kirjoittamaan eli SANNIn Lahden keikasta.

Eli siis lähdin Riihimäeltä Lahteen joskus viiden aikaan ja olin sitten kuuden aikoihin Lahdessa. Sanni ja jätkät olivat jo tulleet, mutta venasin kuiteskin vielä siinä pihalla hetken, kunnes menin jonoon venaamaan että pääsee sisälle.
Pääsin tokaan riviin Sannin kohdalle, koska lava oli erittäin pieni. Siitä kuiteskin näki hyvin ja sain hyviä kuviakin, koska mulla oli järkkäri mukana.

Sannin setti oli aiemmin alkanut LELU -biisillä, mutta Lahdessa alkoikin Isin tyttö -biisillä. Keikka oli mun tähän astisista Sannin keikoista paras, vaikka niitä onkin vain kaksi (2) aiempaa.

"Jos kysyisit mitä kuuluu, mä vastaisin kyllä.
Mut autossa on taas hiljaista, kotimatkalla.
Ikäväänkin tottuu, mut mä ootan vielä."

Keikalla tosin ei tullut Soita mua ja Kokaiini, mut Utopiaa tuli kanssa lisänä! Jota ei ollu tullu pitkään aikaan. Setissä ei sitten muuta eroo ollutkaan muihin keikkoihin.
Hauskoja spiikkauksia tuli kanssa.
"Tehän laulatte paremmin kuin solisti ite." -Sanni
"Tytöt, tytöt.. rauhoittukaa. Sampo on kyllä sinkku, iskekää se." -Sanni esitellessä Sampoa.

"Valintojen maailma, tuijotan tienviittoja.
Oikee vaatii luonnetta, väärä on se hauska."

Keikan jälkeen kiirehdin ulos venaamaan Sannia ja jätkiä, kannatti oottaa sen ~30-40min.
Itsehän olin ainoa, joka venaa niitä sen koko ajan. Aluksi siin oli mun lisäks muitakin, mut lähti jonkin ajan päästä.
Jesse(basisti) tuli ensin ulos ja moikkasin sitä.
Siitä ei mennyt kauaa, kun muutkin tulivat ja annoin sitten Sannille piirrokseni, josta se piti.
"Saanks mä kattoo tän jo nyt vai myöhemmin?" -Sanni
"Oi vähänkö ihana, mä en ite osaa näin hyvin ees piirtää." -Sanni
"Kiva, että jaksoit venaa, vaikka sataa räntää ja on kylmä." -Jesse
Juttelin siinä niiden kans hetken ja otin kuvat ja halasin.

Niiden kanssa on ihana jutella ! <3























Nää ihmiset on pelkkää rakkautta!! ♥♥



 
    


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti